11 Aralık 2009 Cuma

TOMRİS HANIMA MEKTUPLAR - 12

ÇIRPILMIŞ ZEYTİN AĞACI

Bilirsiniz Egemizde zeytin ağacı bir yıl bol ürün verir, bir yıl kıt ürün verir. Nedenini bilirmisiniz? Biz insanoğlu bol ürün verdiği yıl ürünü toplamak için sırıkla çırparız. Sonra da dökülen zeytini toplarız. Bu çırpma esnasında ürünü toplarken ağacın kendisini de incitir yaralarız.
Şu aralar yayın kurulu olarak biz de kendimizi çırpılmış zeytin ağacı gibi hissediyoruz. Verimli, üretken geçen bir yılın ardından çırpılmadan dolayı yorulmuş, tükenmeye yakın.
Çok verimli bir yılın sonunda, emeğimizin karşılığını yeni yeni toplamaya başladık.. Eleştiride cömert, övgü ve takdirde cimri toplumsal yapımıza rağmen son iki üç aydır hastanemizdeki tanıdık tanımadık mesai arkadaşlarımızdan övgü ve takdir mesajları alıyoruz.
Ama basını takip eden arkadaşlar bilirler, süreli bir yayını devam ettirmek güçtür. Bir noktada tıkanırsınız kendinizi tekrara başlarsınız. Aslında ben bu bültenin ücretli olması gerektiğini düşünüyorum zaman zaman. Talep var mı, insanlar alıp okumak için para veriyorlar mı? Özdenetimin en güzeli bu; tirajımız ne kadar ? Yine de bir yılına ulaşan ve her geçen gün kendini geliştiren bir yayın başarılıdır kanısındayım. Yeni yayın yılımızda katkı koyacak arkadaşlarımızla daha dolu ve beklentilere cevap veren bir bültene ulaşacağız inancındayım.
Bana gelince: Kendimi ifade etmeyi seviyorum. Duygu ve düşüncelerimi paylaşmayı konuşarak da ifade edebiliyorum ama yazarak ifade etmekten daha büyük keyif alıyorum.
Bir yılın sonunda, başta, bana yazmam için vesile yaratan sevgili Tomris Hanıma, her zaman destekleyen Sabriye Hanıma, takdir ve övgülerini komplekse kapılmadan ileten mesai arkadaşlarıma ve kendimi ifade etme şansı veren başhekimimiz Sayın Prof. Dr. O. Gazi YİĞİTBAŞI’ na teşekkürlerimi arz ediyor, Hastanemiz Bültenine birinci yılında nice uzun ve başarılı bir yayın hayatı diliyorum.
Dr. M. Cengiz TÜMER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder